FAQ

Zijn de prijzen inclusief verzending?

Ja, de prijzen zijn inclusief verzending. 

Wanneer bezorgen jullie?

Als u op een bier klikt kunt u zien wanneer de brouwerij het pakketje afgeeft bij de post. 1 dag later, maximaal 2 dagen later wordt de bestelling bij u afgeleverd.

Hoe werkt de betaling?

U kunt via IDEAL betalen, dus dan betaalt u vooraf. U kunt ook op factuur betalen. Dan betaalt u achteraf met 2% extra. Bij beide methodes krijgt u meteen de rekening doorgestuurd.

Kan ik bij meerdere brouwerijen tegelijk bestellen?

Ja, u kunt van allerlei verschillende brouwerijen tegelijk bestellen. De brouwerijen krijgen dan de gegevens om de dozen te versturen en bieden het aan bij de post op de dagen die bij het bier staan aangegeven. 

Leveren jullie in heel Nederland, inclusief de eilanden?

Ja, wij leveren door heel Nederland, dus ook op de eilanden.

Hoelaat leveren jullie?

Wij leveren van dinsdag tot zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Avondlevering is ook mogelijk.

Ik ben geen horeca of slijterij kan ik dan bij jullie bestellen?

Onze webshop is gericht op business to business. Als particulier kunt u dus niet bij ons bestellen. Bent u een ander soort bedrijf dan een horeca of slijterij en twijfelt u eraan of u ook bij ons kunt bestellen? Neem dan gerust contact met ons op. 

Tot hoe laat kan ik bestellen?

U kunt 24 uur per dag, 7 dagen in de week bij ons bestellen. Zodra de bestelling binnen is wordt hij z.s.m. verwerkt.

Hoe kan ik controleren dat mijn bestelling verzonden is?

Zodra de brouwer de bestelling bij de post heeft aangeboden, krijgt u een e-mail met daarin de track & trace gegevens. Zo kunt u uw bestellingen volgen.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Als u vragen of opmerkingen heeft kunt u contact met ons opnemen via magazijn@brouwerslokaal.nl. Wij zullen uw e-mail z.s.m. behandelen.