Veelgestelde vragen

+

Hoe vraag ik een account aan?

Je kunt een account aanvragen via de knop 'account aanvragen'. Vul je gegevens in en maak je account aan. Als je een correct BTW nummer en bedrijfsnaam invult, kom je in de wachtrij voor goedkeuring en zakelijke prijzen. Na goedkeuring kun je bestellingen plaatsen.

+

Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?

Zodra de bestelde doos verzonden is krijg je een mail met daarin de track & trace code en zo kun je dus de verstuurde doos volgen. Daarnaast kun je als je inlogt de status van je bestelling zien.

+

Leveren jullie in heel Nederland inclusief de eilanden?

Holland Craft Beer heeft landelijke dekking en kan dus leveren aan elk adres in Nederland. Wij leveren ook op de eilanden.

+

Hoe werkt de betaling?

Je kunt kiezen voor betaling via IDeal of op factuur waarbij er 2% kredietbeperkingstoeslag bovenop komt. Als je op tijd betaalt komt die te vervallen.

+

Zijn de prijzen inclusief verzending?

Ja, de prijzen op de webshop zijn inclusief verzending. Voor sommige producten is het ook mogelijk om op pallet te bestellen. Vanaf 4 dozen kan dat aantrekkelijk zijn. Neem daarvoor even contact met ons op.

+

Kan ik bij meerdere brouwerijen tegelijkertijd bestellen?

Het is mogelijk om bij meerdere brouwerijen tegelijk te bestellen, maar elke brouwerij verzendt alleen zijn eigen biermerk.

+

Andere vraag / probleem?

Mail naar: proost@hollandcraftbeer.nl
Of bel: +31 (0)6 11532712

+

Hoe krijg ik mijn bier in jullie shop?

Simpel: Neem contact op. We weigeren geen brouwerijen, en je bepaalt zelf je prijs, doordat we met vaste, transparante formules werken.

+

Wat gebeurt er als mijn bier besteld wordt?

Je ontvangt een pakbon en een verzendlabel. Je pakt het bier in en plakt het verzendlabel erop. In het postcantoor wordt het label gescand en klaar. Kort daarna ontvang je een creditfactuur.

+

Hoeveel bestellingen kan ik verwachten?

HCB is een platform waarbij we de brouwerij in staat stellen ver van huis te verkopen, ook in kleine hoeveelheden. In onze marge op het bier zit weinig budget voor marketing. Als je wilt dat we extra marketing loslaten op jouw bieren, dan kunnen daar kosten aan verbonden zijn. In de basis willen we het eerlijk houden voor alle brouwerijen. Als je bereid bent (tijdelijk) actiekorting te geven, neem dan contact op.

+

Kunnen klanten bier reserveren?

Jazeker! Neem contact op voor het toevoegen van dit soort producten.

+

Kunnen jullie het niet voor me versturen?

Ja, dat kunnen we! Dat moet het bier natuurlijk wel bij ons staan. Bijkomend voordeel is dat we jouw bier in combinatiedozen kunnen opnemen. Daarnaast regelen we de verzendingen van enkele andere webshops, waar jouw bier dus ook direct het assortiment in kan.

+

Ik wil zelf ook bestellen!

Je kunt een account aanvragen via de knop 'account aanvragen'. Vul je gegevens in en maak je account aan. Als je een correct BTW nummer en bedrijfsnaam invult, kom je 1in de wachtrij voor goedkeuring en zakelijke prijzen. Na goedkeuring kun je bestellingen plaatsen.

+

Hoe controleer ik de zending van mijn bestelling?

Zodra de bestelde doos door jou naar de post gebracht is krijg je een mail met daarin de track & trace code en zo kun je dus de verstuurde doos volgen.

+

Zijn de prijzen inclusief verzending?

Ja, de prijzen op de webshop zijn inclusief verzending. Voor sommige producten of hoeveelheden is het ook mogelijk om op pallet te bestellen. Bij een dergelijke bestelling nemen we contact met je op.

+

Ik heb ook merchandise / andere producten!

Ook merchandise is welkom. Voor afwijkende artikelen vragen we je wel zelf de verzendkosten te dragen, omdat onze verzendlabels gebaseerd zijn op een groter gewicht. Neem dit dus op in je verkoopprijs aan HCB.

+

Andere vraag / probleem?

Mail naar: proost@hollandcraftbeer.nl
Of bel: +31 (0)6 11532712

+

Kunnen particulieren op dit moment bestellen?

Ja! Dit gaat wel in hele dozen, hoewel die niet altijd vol hoeven te zijn. Bekijk vooral ook de mixdozen!

+

Bij webshop X is de prijs heel anders!

Onze prijzen worden door de brouwerijen bepaald met een vaste formule. We stunten niet met bier dat bijna over de datum is, hebben geen raar goedkoper (uitverkochte) lok-producten, enz. Sommige bieren zullen vast goedkoper te vinden zijn, sommige zullen juist bijzonder goedkoop zijn.

+

Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?

Zodra de bestelde doos verzonden is krijg je een mail met daarin de track & trace code en zo kun je dus de verstuurde doos volgen. Daarnaast kun je als je inlogt de status van je bestelling zien.

+

Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen via IDeal.

+

Zijn de prijzen inclusief verzending?

Ja, de prijzen op de webshop zijn inclusief verzending. Voor sommige producten is het ook mogelijk om op pallet te bestellen. Vanaf 4 dozen kan dat aantrekkelijk zijn. Neem daarvoor even contact met ons op.

+

Kan ik bij meerdere brouwerijen tegelijkertijd bestellen?

Het is mogelijk om bij meerdere brouwerijen tegelijk te bestellen, maar elke brouwerij verzendt alleen zijn eigen biermerk.

+

Andere vraag / probleem?

Mail naar: proost@hollandcraftbeer.nl
Of bel: +31 (0)6 11532712