Veelgestelde vragen

+

Hoe vraag ik een account aan?

Je kunt een account aanvragen via de knop ‘account aanvragen’. Vul je gegevens in en maak je account aan. Na goedkeuring kun je bestellingen plaatsen.

+

Hoe controleer ik de zending van mijn bestelling?

Zodra de bestelde doos door jou naar de post gebracht is krijg je een mail met daarin de track & trace code en zo kun je dus de verstuurde doos volgen.

+

Zijn de prijzen inclusief verzending?

Ja, de prijzen op de webshop zijn inclusief verzending. Voor sommige producten is het ook mogelijk om op pallet te bestellen. Vanaf 4 dozen kan dat aantrekkelijk zijn. Neem daarvoor even contact met ons op.

+

Kan ik bij meerdere brouwerijen tegelijkertijd bestellen?

Het is mogelijk om bij meerdere brouwerijen tegelijk te bestellen, maar elke brouwerij verzend alleen zijn eigen biermerk.

+

Leveren jullie in heel Nederland inclusief de eilanden?

Holland Craft Beer heeft landelijke dekking en kan dus leveren aan elk adres in Nederland. Wij leveren ook op de eilanden.

+

Hoe vraag ik een account aan?

Je kunt een account aanvragen via de knop ‘account aanvragen’. Vul je gegevens in en maak je account aan. Na goedkeuring kun je bestellingen plaatsen.

+

Hoe werkt de betaling?

Je kunt kiezen voor betaling via IDeal of op factuur waarbij er 2% kredietbeperkingstoeslag bovenop komt.

+

Zijn de prijzen inclusief verzending?

Ja, de prijzen op de webshop zijn inclusief verzending. Voor sommige producten is het ook mogelijk om op pallet te bestellen. Vanaf 4 dozen kan dat aantrekkelijk zijn. Neem daarvoor even contact met ons op.

+

Kan ik bij meerdere brouwerijen tegelijkertijd bestellen?

Het is mogelijk om bij meerdere brouwerijen tegelijk te bestellen, maar elke brouwerij verzend alleen zijn eigen biermerk.

+

Hoe vraag ik een account aan?

Je kunt een account aanvragen via de knop ‘account aanvragen’. Vul je gegevens in en maak je account aan. Na goedkeuring kun je bestellingen plaatsen.

+

Hoe controleer ik de zending van mijn bestelling?

Zodra de bestelde doos door jou naar de post gebracht is krijg je een mail met daarin de track & trace code en zo kun je dus de verstuurde doos volgen.

+

Zijn de prijzen inclusief verzending?

Ja, de prijzen op de webshop zijn inclusief verzending. Voor sommige producten is het ook mogelijk om op pallet te bestellen. Vanaf 4 dozen kan dat aantrekkelijk zijn. Neem daarvoor even contact met ons op.

+

Kunnen particulieren op dit moment bestellen?

Helaas nog niet. We werken nu uitsluitend samen met slijterijen, brouwerijen en horeca bedrijven. Wellicht dat er in de toekomst plannen ontstaan om dit ook uit te breiden naar particulieren. We houden jullie daarover op de hoogte!